“Fora de servei”, l’espectacle de Sant Martirià, esgota totes les entrada i es prorroga un cap de setmana més

27.10.2015

El Teatre Municipal acollirà, per tercer cap de setmana consecutiu, la comèdia “Fora de servei”.

Aquest cap de setmana, el Teatre Municipal ha acollit l’espectacle estrella de la Festa Major de Sant Martirià, Fora de Servei de Ray Cooney. Una comèdia que ha omplert de gom a gom el Teatre Municipal els 4 dies de la Festa Major.

Cada any, per la Festa Major de Sant Martirià es produeix un espectacle en què hi col·laboren actors de diverses companyies de Banyoles. Enguany, reuneix actors de les companyies locals Kafkiana, Teatrebrik i Teiatròlics i altres actors i actrius de la ciutat, sota la direcció de Jordi Sala.

L’acollida del públic ha estat impressionant aquests primers 4 dies de funció exhaurint les entrades cada dia. A més, a data d’avui, ja hi ha gairebé totes les entrades venudes pel proper cap de setmana.

Degut al gran èxit aconseguit, s’ha prorrogat un cap de setmana més l’espectacle els dies 6, 7 i 8 de novembre.

Les entrades es posaran a la venda demà dimecres a partir de les 12 del migdia a la web www.cultura.banyoles.cat i a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Banyoles (Pg. de la Indústria, 25 // 972 57 00 50, de dilluns a dijous de 8:30 h a 18:45 h i els divendres de 8:30 h a 16:45 h).

Per més informació:
www.cultura.banyoles.cat
972581848

Notícies