Preguntes freqüents

Per què cal donar les dades durant el procés de compra?

El registre ens permet enviar les entrades al correu electrònic, crear una zona personal on s’acumulen les compres, evitar el frau informàtic i ofereix serveis com la possibilitat de reimprimir les entrades. El telèfon mòbil el podem utilitzar per comunicar cancel·lacions, retards o modificacions. El codi postal, el sexe i la data de naixement s’utilitzen purament com a dades estadístiques.

Què faig si el sistema em diu que ja estic registrat però no recordo la contrasenya?

Clica a l’enllaç: “Has oblidat la teva contrasenya?” I segueix les instruccions. Revisa la safata de correu brossa perquè els correus dels sistemes de venda hi poden anar a parar.

Puc comprar una entrada que no sigui per a mi?

Sí. Les entrades no són nominals. Només és nominal el descompte que hi apliqueu. El descompte sí que ha de correspondre a l’assistent. Si no és així, s’haurà de passar per taquilla a abonar la diferència. Podeu utilitzar l’opció d’enviar com a “Regal”. El destinatari rebrà les entrades per correu electrònic. Assegureu-vos d’escriure correctament la seva adreça.

Els menors han de pagar l’entrada?

Els menors d’1 any tenen l’entrada gratuïta si no ocupen seient, excepte en espectacles infantils que s’especifiqui el contrari.

Si no puc assistir a l’espectacle, què puc fer?

No admetem canvis ni devolucions. Les entrades no són nominals i les pot utilitzar algú altre. Si l’entrada té algun descompte que no correspon a la persona que se’n beneficia finalment, caldrà passar per taquilla a abonar la diferència.

Si tinc dret a un descompte però ja he comprat l’entrada amb el preu normal, em retorneu la diferència?

No admetem canvis un cop comprades les entrades.

No he rebut cap correu amb l’entrada. Què faig?

Revisa la safata de correu brossa. Els correus dels sistemes de venda hi poden anar a parar. En cas de no trobar-lo, escriu-nos a cultura@ajbanyoles.org abans de comprar entrades de nou. D’aquesta manera evitarem possibles compres duplicades.

És obligatori imprimir l’entrada?

No cal que imprimeixis l’entrada. Tens l’opció de descarregar-la al mòbil. Tingues el telèfon preparat amb l’entrada a la pantalla a l’hora d’accedir al recinte.

He perdut l’entrada, què faig?

Només cal que accedeixis a la teva zona personal amb el nom d’usuari (correu electrònic) i la contrasenya. Allà hi trobaràs les teves compres i podràs imprimir les entrades. Cada entrada és única. Si l’has imprès més d’una vegada, tan sols una et donarà accés al recinte.

Quins són els punts de venda oficials?

Podeu adquirir les vostres entrades a través de la pàgina web de Cultura Banyoles o bé de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Banyoles. En cas que quedin entrades, es vendran una hora abans de començar l’espectacle a les taquilles on es dugui a terme l’activitat. 

Si arribo tard al teatre, podré accedir a la sala?

No es permetrà l’entrada a la sala un cop iniciat l’espectacle. L’organització es reserva el dret, de permetre l’entrada una vegada començat l’espectacle. És possible que en cas que l’organització decideixi permetre l’accés s’assigni un seient diferent al de la teva entrada.

Es pot beure o menjar dins la sala?

No es pot entrar menjar ni beguda a la sala, d’acord amb el Reglament de Règim Intern dels equipaments d’arts escèniques de Banyoles.

Puc portar el mòbil durant l’espectacle?

El mòbil ha d’estar apagat. No és suficient amb silenciar-lo. El so i la llum dels aparells són una molèstia tant per la companyia com pel públic. L’incompliment d’aquesta norma suposarà l’expulsió del recinte.

Puc fer fotos o gravar en vídeo l’espectacle?

No es poden fer fotos ni vídeos dels espectacles, excepte en casos puntuals en què el teatre pugui donar el seu consentiment. L’incompliment d’aquesta norma suposarà l’expulsió del recinte.

Per què es poden trobar entrades d’espectacles que ja estaven exhaurides?

Tots els esdeveniments inclouen una sèrie de casuístiques: entrades per a la companyia que s’assignen per contracte, seients destinats específicament per persones amb mobilitat reduïda, espais per a controls tècnics… Algunes d’aquestes localitats poden finalment no ocupar-se i posar-se a la venda. És per això que existeix l’opció: “Llista d’espera”, un servei ideat per avisar-te en cas que es posin a la venda noves localitats.

Què he de fer si l’espectacle es cancel·la o s’ajorna?

En cas de suspensió o ajornament, s’informarà a la persona que ha comprat l’entrada de les condicions, si s’escauen pel reintegrament de l’import de l’entrada i el termini de devolució.

Per qualsevol altre dubte pots contactar amb nosaltres:

Àrea de Cultura
Ajuntament de Banyoles
Pg. de la Indústria, 25
Tel.: 972 581 848
cultura@ajbanyoles.org