“El rei borni”, l’èxit teatral del banyolí Marc Crehuet arriba a la seva ciutat natal amb totes les entrades exhaurides

10.11.2014
L’espectacle es representarà a La Factoria d’Arts Escèniques de Banyoles el proper divendres 14 de novembre a les 21 h.
Amb totes les entrades exhaurides des de la passada setmana, el proper divendres arribarà a l’escenari de la Factoria d’Arts Escèniques de Banyoles El rei borni, l’espectacle teatral que ha portat a Marc Crehuet a fer-se un lloc entre els joves directors i dramaturgs dels nostres dies.
Partint de la idea que la comèdia pot servir per tractar qualsevol tema, Marc Crehuet narra la història d’en David, un policia antiavalots que ha buidat l’ull a un manifestant amb una pilota de goma. La casualitat provoca que aquest manifestant, l’Ignasi, aparegui una nit a sopar a casa seva. Així comença una comèdia àcida sobre la fragilitat de les conviccions, la naturalesa dels rols socials i la recerca de la veritat.
Un dels pilars de l’obra és el repartiment. Tot i que Xesc Cabot, Ruth Llopis i Betsy Túrnez broden els seus personatges, Alain Hernández i Miki Esparbé aconsegueixen una sintonia perfecte que aporta unes dosis de comicitat excepcionals, aconseguint que l’espectador sigui incapaç de no riure en tot moment.
El rei borni, amb paraules de Marcos Ordóñez al diari El País s’ha descrit com “una excel·lent novel·la negra, sòbriament interpretada i dirigida. O molt m’equivoco o aquí hi ha autor, comèdia i companyia per estona”
Per més informació:
www.cultura.banyoles.cat
Telf: 972581848