Descripció

Veu i guitarra: Judit Neddermann / Bateria i percussió: Dídac Fernández / Guitarres: Pau Figueres / Baix: Isaac Coll / Teclats: Adri González

Nua, sincera i compromesa amb el moment que viu. Així es presenta la cantant i compositora Judit Neddermann en el seu darrer disc, Nua (Satelite K, 2018). Després de Tot el que he vist (Temps Record, 2014) i Un segon (Satelite K, 2016), ara explora el pas a l’etapa adulta amb cançons que celebren els cicles de la vida, regits per les benvingudes i els comiats.

Sota la producció de Pau Figueres, el pop, el folk i les músiques del món es fusionen en onze temes originals i dues versions. Cançons que, a través de la singular i vellutada veu de Neddermann, ens portaran a viure l’emoció més íntima però també a reflexionar en quin món vivim.

Pots consultar tota la programació i comprar les teves entrades al següent enllaç: www.aphonica.banyoles.cat

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Divendres
15
jun
Finalitzat