I CICLE DE CONFERÈNCIES D'ACTUALITAT ARQUEOLÒGICA. El Camí de Sant Feliu de la Garriga (Viladamat, Alt Empordà) i el poblament visigot al nord est peninsular.
A càrrec de Quim Grau (historiador i arqueòleg).
El jaciment visigot del Camí de Sant Feliu de la Garriga (Viladamat, Alt Empordà) ens dóna testimoni d'un tipus d'ocupació del territori que encara no s'havia documentat a les comarques gironines. Estirant el fil d'aquest jaciment comentarem les realitats del poblament visigot al nord-est peninsular, fent més èmfasi a la província de Girona i als diferents jaciments que ens ajuden a entendre la transició del món clàssic al món medieval.
Hora: 7,30 h de la tarda
Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder
Organitza: Museus de Banyoles, Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany
ENTRADA GRATUÏTA