ESPECTACLE EMMARCAT EN L'(A)PHÒNICA, 10è. FESTIVAL DE LA VEU DE BANYOLES
Presentació del disc Home a les comarques gironines.
"Hi ha una casa. Una habitació. Les meves altres vides. Obro una porta. Els somnis. Els gats i els morts. L'evidència que necessito. La neu a punt de fondre's. La llum que no sé d'on ve. Tanco els ulls. Dins és fora i fora és dins. La finestra és oberta. Casa. L'amor i el diluvi. La veu que parla. Si algú em mira dirà que estic quieta. La veu parla. La música que sento: Home".
Així presenta la cantant i compositora Esther Condal el seu disc de debut, una veritable muntanya russa emocional on hi tenen cabuda el pop, el rock i el jazz, entre d'altres. A Home (Petit Indie, 2012), els temes propis, de gran sensibilitat, es complementen amb els homentatges a figures com Paul Weller, Tom Waits o The Smiths. En directe, la veurem rodejada d'un grup de luxe, format per alguns dels millors músics de l'avantguarda del jazz català.
Esther Condal, veu
Txema Riera, piano
Joan Motera, contrabaix
Ramon Prats, bateria
Albert Cirera, saxo
Dani Comas, guitarra
Marc Clos, vibràfon
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat/2013www.facebook.com/EstherCondal