ESPECTACLE EMMARCAT EN L'(A)PHÒNICA, 10è. FESTIVAL DE LA VEU DE BANYOLES.
Presentació de Casa en el aire a les comarques gironines.
La veu de Santiago Auserón ressona en l'imaginari col·lectiu a través de temes com Escuela de calor, Veneno en la piel o Corazón de tiza, que ja són clàssics de la història del pop-rock estatal. Però després de Ràdio Futura i amb l'adopació d'un alter ego -Juan Perro-, Auserón va posar la mirada cap a la vella tradició trobadoresca, i més concretament a una tradició de l'altre costat de l'Atlàntic, el son cubà, que va conèixer a partir del seu primer viatge a l'illa, l'any 1984.
A l'(a)phònica, presentarà Casa en el aire, un repertori entre la música d'arrel nord-americana i els ritmes cubans, que parteix del seu darrer disc, Río negro (La huella sonora, 2011). Una proposta acústica amb la col·laboració del guitarrista i cantant Joan Vinyals, amb el qual aconsegueix una gran complicitat amb el públic. Repassant vells èxits i estrenant cançons, Juan Perro contagia la seguretat que el treball artístic ben fet obre les portes a un futur lluminós.
Santiago Auserón, veu i guitarra
Joan Vinyals, guitarra
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat/2013www.lahuellasonora.com