ESPECTACLE EMMARCAT EN L'(APHÒNICA), 10è. FESTIVAL DE LA VEU DE BANYOLES.
Presentació de l'espectacle Flamenco eléctrico a les comarques gironines.
El projecte Flamenco eléctrico reuneix dues de les revelacions més impactants de la nova escena flamenca. D'una banda, l'art únic i original del sorprenent José Antonio Martín Salao, un cantaor que enamora aficionats i especialistes amb la seva creativitat, les seves tessitures proveïdes d'un to sobrenatural i la seva modulació del cante. I, de l'altra, la guitarra enèrgica i electrificada de Jaco Abel, pioner en la incorporació d'aquest instrument modern a l'univers del flamenc.
Amb la complicitat d'Oliver Haldón a la guitarra i la participació a la bateria i les percussions de David Domínguez, el grup proposa un flamenc obert a nous horitzons i sonoritats, sense perdre mai de vista les seves arrels.
Les entrades es podran recollir a la taquilla de l'Auditori a partir d'una hora abans de l'inici de l'actuació.
José Antonio Martín Salao,canteJacobo Abel, guitarra elèctrica
Oliver Haldón, el Zurdo, guitarra flamenca
Paco de Mode, percussions
Col·labora: Diversons i Obra Social "La Caixa"
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat/2013www.tallerdemusics.com