ESPECTACLE EMMARCAT EN L'(APHÒNICA), 10è. FESTIVAL DE LA VEU DE BANYOLES.
Presentació de Santalegria a les comarques gironines.
Per la seva particular visió de la música popular, la banda de Joan Garriga demostra que la procedència, els elitismes musicals i la incipient modernitat queden al marge de la música que volen fer. I aquesta no és altra que la "rúmbia" vallesana, local i universal a la vegada.
Després del primer disc Clavell Morenet (LTKF, 2006) i A la panxa del bou (Chesapik, 2010), de rebre nombrosos premis i de fer gires per Europa, els Estats Units i Mèxic, ara presenten Santalegria (Chesapik, 2013), un disc on s'hi pot detectar el calipso primigeni del Mestre Arnella, la rumba filosòfica del Gato Pérez, la cúmbia Tex-Mex de Flaco Jiménez i el "tot som pops" de la Sardana. Un director que, de ben segur, ens portarà santa alegria!!
Joan Garriga, acordió i veu
Miquel Serviole, guitarra espanyola i veus
Josep Terricabras, bateria
Marià Roch, baix i veus
Florencia Inza, percussió
Francisco Batista, percussió
Luis Arcos, guitarra elèctrica
Josep Pasqual, vents i altres joguines
Jordi Arimany, tècnic de so i dubsPer més informació:www.aphonica.banyoles.cat/2013www.latrobakunfu.net