EXPOSICIÓ EMMARCADA EN L'(APHÒNICA), 10è. FESTIVAL DE LA VEU DE BANYOLES.
Una recreació del restaurant cultural. El Gravat de Vic, on es du a terme una intensa activitat dins el món de la creació en tots els seus àmbits. Es visualitzarà la relació entre l'art, la música i la gastronomia i, a la paret principal, el festival s'hi explicarà els 10 anys d'activitat i de bon fer creatiu.
Inauguració el dijous 20 de juny a les 21:30 h
Divendres 21 de juny: de 16:30 h a les 21:30 h
Dissabte 22, diumenge 23 i dilluns 24 de juny: d'11 h a 14 h i de 16:30 h a 20:30 h
Coorganitza: Espai Eat Art-Lluís Vilà
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat/2013