Com ja és tradició al mes d'agost, els membres de l'associació Astrobanyoles ens acompanyaran al Puig de Sant Martirià per observar el cel d'estiu amb telescopis, després de la xerrada a la Biblioteca sobre les històries i les llegendes dels déus del cel, a càrrec de Joan Anton Abellan. Com també és habitual, en Miquel Torrent (i tothom qui ho vulgui) ens explicarà contes sota les estrelles.
Observacions:
Us recomanem calçat còmode, una manta i un lot pel camí si pugeu al Puig de Sant Martirià. Si porteu entrepà, soparem a la fresca sota la llum dels estels. Qui no vingui a la xerrada, es pot afegir directament a l'observació al Puig de St. Martirià a partir de les 22:00 h.
Col·labora:
Miquel Torrent
Per més informació:www.bibgirona.cat/bibliotecadebanyoleswww.astrobanyoles.org