MÚSIQUES DEL MÓN
EL GRAN MESTRE DEL VIOLÍ INDI
El mestre Lakshminaraya Subramaniam és un autèntic mite vivent de la música de la Índia. Virtuós del violí carnàtic (el propi del sud del país), representa per a aquest instrument el què el cèlebre Ravi Shankar fou pel sitar. Músic polifacètic i sempre inquiet, ha actuat amb monstres com Yehudi Menuhin o Stephane Grappelli i no deixa mai d’innovar el seu llenguatge interpretatiu amb tot tipus d’aportacions musicals. A Banyoles es presenta amb un programa que inclou alguns dels ragas més bells de la música tradicional carnàtica.
Violí: Dr. L. Subramaniam. Violí: Ambi Subramainam. Morshig (guimbarda): Ghantasala Satya Sai.Mridangam: Dhulipala Sri Rama Murthy. Tampura: Bindu Subramaniam.Organitza: Joventuts Musicals de Banyoles, Embajada de la India en España, Consejo Indio de Relaciones Culturales i Casa de la Índia.
En conveni amb: Ajuntament de Banyoles