JAZZ
Presentació del disc Capsigranys
El quartet de jazz STN està presentant en gira per Catalunya Capsigranys, el seu segon disc d’estudi, amb una particularitat: a cada concert en directe incorpora com a vocalista un cantant vinculat a la ciutat on actuen. D’aquesta manera, cada recital esdevé únic i excepcional. A Banyoles l’escollit per a aquesta col·laboració especial és el tenor Eduard Mas, que reinterpretarà de manera lliure i desacomplexada els temes jazzístics del grup.
Guitarra: Adrià Plana. Piano: Néstor Giménez. Contrabaix i baix elèctric: Vic Moliner. Bateria: Joan Terol. Veu: Eduard Mas.
Organitza: Joventuts Musicals de Banyoles
En conveni amb: Ajuntament de Banyoles
Col·labora: Taller de Música de Banyoles