TEATRE INDEPENDENT / COMÈDIA ÀCIDA
Una història de superheroïnes.
Tots som superherois! Ens aixequem aviat al matí per anar a la feina. Paguem multes d'aparcament gairebé sense protestar. Organitzem les nostres deixalles en contenidors de colors. Fem esport. No ens distraiem conduint. Portem els fills a l'escola. Acceptem amb resignació el contracte de lloguer. Ens sentim sexys. Tornem a deixar de fumar...
Però un dia pugem a un ascensor i s'espatlla. Ens quedem tancants 20 minuts en un espai de dos metres quadrats sense res a fer: el nostre temps es queda aturat. I llavors pensem. Pensem en les multinacionals que contaminen el nostre planeta mentre nosaltres dipositem un Tetra Brik de llet al contenidor groc. En les desigualtats del sistema judicial mentre abonem l'import de la nostra infracció. En les diferències culturals. En els abusos. En les humiliacions... Hi ha tant de fill de puta al món!
Però avui, mentre nosaltres estem tancats en un ascensor, a fora alguna cosa està canviant. No ens fa falta tenir por.
Una comèdia àcida i sorprenent de la Companyia de Comediants Kafkiana que no us deixarà indiferents.
Espectacle subvencionat per l'Ajuntament de Banyoles en la convocatòria 2013.