L'origami (o papiroflèxia) significa en japonès "plegar el paper". En aquest taller tindrem l'ocasió de practicar aquest art i realitzar les nostres pròpies creacions de paper ara que s'acosten les festes nadalenques.
A càrrec de Olga Pardo, restauradora de llibres i professora de diferents disciplines artístiques de l'Associació Dido Estudi d'Art.
Edat: a partir de 6 anys.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia, les places són limitades. Us podeu inscriure a la mateixa Biblioteca, per telèfon o per correu electrònic.
Per més informació:www.bibgirona.cat/bibliotecadebanyoleswww.didoestudidart.com