Alguns conten que la lluna i el sol els va crear el dimoni per empipar. D'altres diuen que abans el cel estava tan a prop que es podia llepar sense enfilar-se en cap escala. També hi ha qui diu que, un dia, un drac va roar tots els astres del firmament. I, fins i tot, es comenta que la lluna té llogaters. Vet aquí un grapat de contes que així ho expliquen.
Observació astronòmica a càrrec d'Astrobanyoles.
Contes del cel, la lluna i les estrelles a càrrec de Ferran Martín.
Recomanem que porteu sopar, llanterna i alguna manta o màrfega per seure.
Activitat familiar gratuïta.
En cas de pluja, es farà a la Biblioteca.
Organitza:
Biblioteca de Banyoles
Astrobanyoles