CICLE DE CONCERTS DEL TALLER DE MÚSICA
El Taller de Música de Banyoles estrena programació pròpia de concerts de jazz a l'Ateneu Bar amb e recital d'aquest duo singular. El Santi la Karol han col·laborat des de fa 10 anys amb projectes molt diversos com Astrio o Youwoman group i han realitzat diverses gires per Noruega, on va sorgir aquest projecte. El duo fa una personal revisió de temes actuals de pop, soul, R&B i world music amb la utilització de loops i efectes a temps real. Una sorprenent posada en escena, arranjaments acurats, i molta llibertat d'improvisació completen la proposta.
Veu, loops i percussió corporal: Karol Green. Guitarres i loops: Santi Careta
Per més informació:www.santicareta.comCoorganitza:
Taller de Música de Banyoles