DIVERSOS ESTILS
La segona Marató de Piano està oberta a tots els músics i melòmans que vulguin prendre-hi part. El vell Yamaha de l'Ateneu Bar va resistir la primera experiència i ara cal veure si aguantarà la segona. Durant més de tres hores en podrem escoltar diversos pianistes banyolins d'origen o d'adopció, interpretant repertoris i estils molt diversos.
Les persones que vulguin participar-hi s'han d'inscriure a la Secretaria de l'Ateneu - CMEM en els horaris d'obertura, o bé escrivint a l'ateneu@ajbanyoles.org entre el 22 d'abril i el 2 de maig i han de proposar un programa que no superi els 15 minuts. La inscripció és limitada i obligatòria.