Descripció

JAZZ Activitat emmarcada en el 21è. Festival de Jazz de Banyoles Cicle de concerts del Taller de Música Aquest duo es forma el 2005 a partir d'una invitació a participar en el Festival Internacional de Jazz de Birmingham. El 2007 viatgen a Nova York i tenen l'oportunitat de tocar setmanalment al club Cafè Brahma de Manhattan. Han deixat constància de la seva música en dues gravacions Play Standards (autoeditat, 2007) i I surrender, Dear (FilterJazz, 2012). El grup es caracteritza per la revisió d'un gran nombre de cançons del repertori popular americà, els Standards, així com de temes populars llatins. És un duo simbiòtic, on el saxo i la guitarra es complementen per crear teixits sonors de singular bellesa. Saxo tenor: Enrique Oliver. Guitarra: Jaume Llombart. Programa 21è. Festival de Jazz de Banyoles Per més informació: www.myspace.com/enriqueoliver Coorganitza: Taller de Música de Banyoles

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dijous
22
mai
21:00 h
 
Gratuït
Finalitzat