JAZZ
Activitat emmarcada en el 21è. Festival de Jazz de Banyoles
Cicle de concerts del Taller de Música
Aquest duo es forma el 2005 a partir d'una invitació a participar en el Festival Internacional de Jazz de Birmingham. El 2007 viatgen a Nova York i tenen l'oportunitat de tocar setmanalment al club Cafè Brahma de Manhattan. Han deixat constància de la seva música en dues gravacions Play Standards (autoeditat, 2007) i I surrender, Dear (FilterJazz, 2012). El grup es caracteritza per la revisió d'un gran nombre de cançons del repertori popular americà, els Standards, així com de temes populars llatins. És un duo simbiòtic, on el saxo i la guitarra es complementen per crear teixits sonors de singular bellesa.
Saxo tenor: Enrique Oliver. Guitarra: Jaume Llombart.
Programa 21è. Festival de Jazz de BanyolesPer més informació:www.myspace.com/enriqueoliverCoorganitza:
Taller de Música de Banyoles