Concert emmarcat dins l'(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles.
La cantant i pianista Maria Coma torna a Banyoles, amb banda, amb el seu últim projecte, Celesta, en què segueix brillant amb composicions d'atmosferes oníriques i una veu capaç d'emocionar fins a l'infinit.
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat