Concert emmarcat dins l'(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles.
Un espectacle que reflexiona sobre la maternitat, la mort, l'amistat, l'amor, l'eutanàsia, el sistema sanitari... Una tragèdia explicada des de les entranyes, carregada d'ironia, humor, emoció i música.
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat