25 anys amb la nostra orquestra
L’Orquestra de Cambra de l’Empordà, tot coincidint amb el seu 25è. aniversari, presenta una renovada formació composada per brillants i joves intèrprets compromesos amb la música dels compositors catalans. El director titular i fundador de l’orquestra és Carles Coll. D’ençà de la seva presentació ha dut a terme diverses gires que l’han portat a actuar a 44 països dels cinc continents. Actuarà com a solista el professor de guitarra del Conservatori Superior de Música de Barcelona el Sr. Jordi Codina.
Organitza:
Oncolliga
Col·labora:
Ajuntament de Banyoles
Diputació de Girona