Pau Codina, artista resident de l'Ateneu - CMEM 2014
Pau Codina es fa acompanyar en aquesta, la seva tercera cita amb el públic de l’Auditori de l’Ateneu, de dos dels millors intèrprets de la seva generació en els seus respectius instruments: el clarinetista Darío Mariño i el pianista José Enrique Bagaría. Aquest trio de luxe oferirà un programa netament romàntic, començant per les sempre impressionants Fantasiestücke que Schumann va escriure originalment per a clarinet. Seguirà la segona sonata per a violoncel de Brahms. Finalment, del mateix autor, el bellíssim trio que Codina, Mariño i Bagaría oferiran junts per primer cop.
R. Schumann: Fantasiestücke, Op. 73
J. Brahms: Sonata per a violoncel i piano en fa major, núm. 2 opus 99
J. Brahms: Trio per a clarinet, violoncel i piano en la menor, Op. 45Organitza:
Joventuts Musicals de Banyoles
En conveni amb:
Ajuntament de Banyoles
Col·labora:
Catalunya Música