Espectacle emmarcat en els actes de la Festa Major de Banyoles.
La Princesa Bleda ha perdut el seu tresor. Avui, que ha vingut tanta gent a veure-la, i no els el pot mostrar! Amb la il·lusió que li feia! Ep! l’ha perdut... o li han pres? Potser li ha robat el gripau blau? Ja se sap que els prínceps tenen els dits llargs!
La Princesa Bleda emprèn un viatge per recuperar el seu tresor. El trobarà, però en un lloc diferent al que s’havia imaginat. I és que el seu tresor és ben diferent a com ens l’havíem imaginat...
Podeu venir disfressats i disfressades i fer-vos una fotografies amb la Bleda al final de l’espectacle!!!
Organitza:
Xarxa Banyoles
Col·labora:
Ajuntament de Banyoles