Presentació de Tants caps tants joguets
L'Orchestra Fireluche és un peculiar i inquiet grup de música instrumental que des del 2002 treballa amb instruments de joguina, reciclats, curiosos, inversemblants, clàssics i propis de cultures d'arreu del món. Dos anys després de la publicació del seu darrer treball, presenta Tants caps tants joguets, el seu cinquè disc. En aquesta ocasió els pianets, guitarretes, orgues Casio, pots, timbals, violins, flautes i altres andròmines del grup es veuen acompanyats per primera vegada per les veus i els instruments d’una imponent llista de col·laboradors per acabar creant catorze històries d’aventures i oníriques on els joguets són els protagonistes.
Organitza:
Joventuts Musicals de Banyoles
En conveni amb:
Ajuntament de Banyoles