Veu: Izah. Saxo alto i soprano: Roger Martínez. Teclat i piano: Toni Saigi. Baix: Manel Fortià. Bateria: Andreu Monerno Vila. Programació:Martí Mora, Sr. Chen
La premsa ha batejat Izah com “la nova princesa del Soul” (El Periódico) i l’ha anomenada “la veu més prometedora del R&B i el Soul estatal” (Playground). Aquesta jove artista barcelonina nascuda a Manchester es va convertir en una autèntica revelació amb el seu aplaudit debut discogràfic en solitari, l’EP IzahBlues (Little Red Corvette, 2013), una suma de l’elegància del Jazz, la frescor del R&B i l’ànima del Soul amb la seva meravellosa veu. Ara, Izah es presenta a l’Auditori de l’Ateneu per avançar els temes del seu nou treball, Now or never (Little Red Corvette, 2015), on afegeix un sofisticat toc electrònic a la seva proposta.
https://www.youtube.com/watch?v=O11d8p5W-mAOrganitza:
Joventuts Musicals de Banyoles
En conveni amb:
Ajuntament de Banyoles