Descripció

Presentació a les comarques gironines del disc Pels dies bons Veu, guitarres i looper: Pau Vallvé. Baix, moog, teclat i ipad: Jordi Casadesús. Bateria: Víctor Garcia. “Un brindis pels dies bons, siguin passats (en plan nostàlgic), presents (en plan agraïment), siguin escassos, o s’estigui esperant que aquests arribin algun dia. Sigui quin sigui el punt de vista de cadascú, tots tenim un motiu per brindar Pels dies bons.” Això és el que proposa Pau Vallvé en el seu darrer disc, un àlbum gestat a Banyoles i en què parla de les relacions entre dues persones, ja siguin d’amor, d’amistat, de feina, de família… Un brindis musical cap endavant que ens presentarà a trio, un format explosiu però alhora envolvent i delicat. Per més informació: www.pauvallve.com www.youtube.com/watch?v=d5al6cx7OFY  

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dissabte
31
gen
21:00 h
 
Des de
8 €
Finalitzat