Estrena de la seva nova producció Mozart Simfònic
L’Auditori de l’Ateneu acull l’estrena de la nova proposta de la GIO, l’orquestra simfònica de les comarques gironines que en els seus tres anys d’existència s’ha consolidat ja com un referent musical del nostre país actuant als principals auditoris i acompanyada dels millors solistes. En aquesta nova producció, la GIO comptarà amb la participació com a solista de la jove violinista catalana Elena Rey, que interpretarà el concert per a violí més reeixit de Mozart. Una ocasió única per gaudir del millor repertori simfònic amb la proximitat i immediatesa que proporciona l’Auditori de l’Ateneu.
J. Sibelius: Valse Triste, op. 44 núm. 1 (arranj. M. Sabaté) (150 aniversari naixement J. Sibelius)
W. A. Mozart: Concert per a violí i orquestra núm. 5 en La major “Turc”
W. A. Mozart:r Simfonia núm. 29 en La major
C. Saint Saëns: Introduction et Rondo Cappriccioso en La menor per a violí i orquestra (arranj. M. Sabaté)
Organitza:
Joventuts Musicals de Banyoles
GIOrquestra
En conveni amb:
Ajuntament de Banyoles
Amb el suport de:
Diputació de Girona