Acte editorial
La revista semestral Les Garrotxes dedica el seu núm. 14 a "Els músics", amb un ample dossier central dedicat als músics de les comarques gironines. L'Ateneu - CMEM acull la presentació d'aquest número tan especial de la revista en un acte públic i gratuït que inclou la tertúlia amb tres músics banyolins que apareixen a la revista i una intervenció musical a càrrec d'Adrià Dilmé, del grup banyolí Germà Negre.
Moderador: Ramon Esteban. Parlaments: Jordi Bosch, Jordi Xena. Contertulians: Esteve Palet, Salvador Boix i Carles Hereu. Veu i acordió diatònic: Adrià Dilmé.Per més informació:www.lesgarrotxes.cat L'acte tindrà lloc a la Sala 0 (primer pis) de l'Ateneu - CMEM de Banyoles.