La majoria de mortals tarda entre tres i quatre hores en recórrer una marató. Aquesta és la durada també de la marató de piano de l'Ateneu Bar, que enguany celebra la seva segona edició després de la bona acollida de la primera, l'any passat. Seran més de tres hores en què podrem escoltar tot tipus de pianistes, professionals i amateurs. Tothom qui ho desitgi hi pot participar, prèvia inscripció, i posar a prova la resistència del vell Yamaha vertical de l'Ateneu Bar.
Les persones que vulguin participar-hi s'han d'inscriure a la secretaria de l'Ateneu - CMEM en els horaris d'obertura, o bé escriure a ateneu@ajbanyoles.org abans del 26 de gener. La inscripció és limitada i obligatòria.