JAZZ
Presentació de The SandActivitat emmarcada en el XXII Festival de Jazz de Banyoles
Un jove mag del piano. Aquest és Bernat Font, que al capdavant del seu trio està sorprenent amb les seves lectures originals i singulars del jazz més antic, que beuen del swing i del blues. Fa dues temporades ja va ser una de les sorpreses més agradables de la programació de l'Auditori de l'Ateneu. Si llavors va presentar el disc Out For A While (Swit Records, 2012), en aquesta ocasió ofereix els temes del seu darrer treball, The Sand-Live (Swit Records, 2014), gravat en directe a l'Auditori de Barcelona. El 2015, doncs, arrencarà al bar de l'Ateneu el ritme del millor swing de la mà del Bernat Font Trio.
Coorganitza:
Joventuts Musicals de Catalunya
Taller de Música de Banyoles
Per més informació:www.bernatfont.com