La salut en el nou model econòmic i social.
Consumir és un acte cada vegada més lligat al futur de les persones i del planeta. Aquest cicle d'activitats pretén centrar la nostra informació i consciència col·lectiva en el que fem i com podem fer front com a CONSUMIDORS als grans poders econòmics.
Diverses entitats de Banyoles s'han aplegat per dedicar un mes a donar a conèixer i promoure actituds i iniciatives per al consum responsable.
Presenta: Elisabet Robles, Centre de Salut i Teràpies Naturals SAÜC.
Col·labora:
Museu Darder
Ajuntament de Banyoles
Consorci de l'Estany