Descripció
Artista resident de l’Ateneu – CMEM 2015
Veu: Rocío Márquez. Guitarra: Miguel Ángel Cortés. Percussions: Agustín Diassera. Cors: Los Mellis. En el seu segon recital com a artista resident, Rocío Márquez, es presentarà en format de quintet, afegint percussions, cors i palmes al format bàsic de cante i toque. És fàcil imaginar la descàrrega de força i emocions que pot donar Márquez a un recital, acompanyada amb aquest conjunt. Un concert en el qual repassarà temes propis i aliens, palos tradicionals i creacions pròpies, com ara els que ha inclòs en el polèmic i innovador àlbum El Niño, un homentatge a l’inigualable Pepe Marchena. Una immillorable cloenda a la residència artística 2015. Compra la teva entrada aquí https://www.youtube.com/watch?v=d68g7L9f03g Organitza: Joventuts Musicals de Banyoles En conveni amb: Ajuntament de Banyoles Amb el suport de: Diputació de GironaCalendari i Sessions
Disponibilitat














