L'exposició presenta un itinerari geogràfic i emocional que commemora els quinze anys de l'arribada al Pla de l'Estany de Gonzalo Tabuenca. Tres quinquennis donen per a molt i es pot apreciar el llenguatge pictòric de Tabuenca que ha abraçat diferents estils (des d'una abstracció expressionista a un paisatge figuratiu) per explorar el territori on viu de manera personal, posant l'accent en les sensacions, les textures i els colors per despertar-nos memòries i vivències vinculades a l'entorn.
Es realitzaran tallers per a escoles complementaris a l'exposició.
Organitza:
Museu Darder
Ajuntament de Banyoles
Consorci de l'Estany
Amb el suport de:
Diputació de Girona
Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
Per més informació:www.museusdebanyoles.catHorari:
Dissabtes, de 10:30 a 13:30h i de 16h a 18:30h
Diumenges, de 10:30 a 14h
Horari especial de Festa Major de Sant Martirià i festius: consultar Museus de Banyoles