Descripció

Sota el títol Concert de primavera, l’Orquestra de Cambra de l’Empordà torna a l’escenari de l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles, en aquesta ocasió, amb la col·laboració especial de Quim Mandado (ex-cantant de Sangtraït). Concert organitzat per la Delegació de Banyoles de la fundació Oncolliga. Compra la teva entrada clicant aquí. Col·labora: Ajuntament de Banyoles Diputació de Girona

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Diumenge
06
mar
19:00 h
 
Des de
12 €
Finalitzat