Sota el títol Concert de primavera, l’Orquestra de Cambra de l’Empordà torna a l’escenari de l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles, en aquesta ocasió, amb la col·laboració especial de Quim Mandado (ex-cantant de Sangtraït).
Concert organitzat per la Delegació de Banyoles de la fundació Oncolliga.
Compra la teva entrada clicant aquí.Col·labora:
Ajuntament de Banyoles
Diputació de Girona