Una versió musical del conte L'Arca de Noè. És la proposta que posaran damunt l'escenari els estudiants de violoncel de l'Escola Municipal de Música de Banyoles (EMMB) i els estudiants del curs de Musicoteràpia, els quals, a través de la disciplina Dansa Moviment Teràpia, atorgaran moviment corporal a l'obra. Així, serà el segon any consecutiu que EMMB i curs de Musicoteràpia pugen junts a l'escenari de l'Auditori de l'Ateneu per oferir un treball conjunt, en un intercanvi i col·laboració que uneix dos col·lectius que conviuen a l'Ateneu - CMEM i que treballen la música a través de diferents instruments i perspectives.