Descripció

Mòbils de consum Consumir és un acte cada vegada més lligat al futur de les persones i del planeta. Per tercer any cicle d’activitats pretén centrar la nostra informació i consciència col·lectiva en allò que fem i com podem fer front, com a CONSUMIDORS, als grans poders econòmics. Durant unes setmanes dels mesos de maig i juny diverses entitats de Banyoles s'han aplegat per a donar a conèixer i promoure iniciatives i actituds per a un consum responsable. Xerrada-col·loqui, visionant imatges, sobre la relació existent entre el sector de la telefonia i el COLTAN amb les conseqüències que impliquen la extracció d'aquest mineral amb la guerra del Congo i l'explotació infantil. Qui es el responsable? Es poden fabricar mòbils que utilitzin coltan fora de les zones de conflicte ? A càrrec de Ramon Caralt Elias, membre actiu de Banyoles Solidària, enginyer i membre de la Xarxa per la Sobirania Energètica. Organitza: Banyoles Solidària. Col·labora: Museu Darder de Banyoles, Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dijous
26
mai
19:00 h
 
Gratuït
Finalitzat