Descripció

Taller d'iniciació a la transició Consumir és un acte cada vegada més lligat al futur de les persones i del planeta. Per tercer any cicle d’activitats pretén centrar la nostra informació i consciència col·lectiva en allò que fem i com podem fer front, com a CONSUMIDORS, als grans poders econòmics. Durant unes setmanes dels mesos de maig i juny diverses entitats de Banyoles s'han aplegat per a donar a conèixer i promoure iniciatives i actituds per a un consum responsable. En aquest taller t’expliquem l’origen i principis de les iniciatives pobles en transició i explicarem l’experiència d’Argelaguer en transició. Preparant-nos per a un món en decreixement, sense creixement econòmic ni energia barata i abundant ni plena ocupació. A càrrec d’Argelaguer en transició. Organitza: Banyoles Solidària. Col·labora: Museu Darder de Banyoles, Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany.

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dissabte
18
jun
19:00 h
 
Gratuït
Finalitzat