Espectacle emmarcat a l'(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles
Última actuació d'Els àngels fan ballades
Després d'Els àngels fan torrades, Germà Negre ha buscat nous ingredients per donar un regust diferent al seu directe. I ha trobat dos condiments del país perfectes: les sonoritats de la Cobla Bisbal Jove i els balls de l'Esbart dansaire Fontcoberta. Junts presenten un espectacle que combina el repertori més festiu del grup amb altres versions d'artistes com Pi de la Serra, Lluís Llach, Esquirols o Al Tall.
Per més informació:www.aphonica.banyoles.cat