"LA BOHÈME" de Puccini
En unes golfes, neix l'amor entre Mimí i Rodolfo res més conèixer-se. Malgrat ser feliços junts, Rodolfo trenca la relació amb l´excusa del coqueteig de Mimí. La realitat és que ella està molt malalta i se sent culpable de que la seva vida austera l´ha fet empitjorar. Al final, es troben de nou un breu moment abans que ella mori.
Direcció musical: Marc Piollet
Direcció d´escena i coreografia: Jonathan Miller
Orquestra Simfònica i Cor del Gran Teatre del Liceu i Cor Vivaldi-Petits Cantors de Catalunya
L'espectacle serà retransmès pel Canal 33.
Recollida d'entrades:
Entrada gratuïta a recollir a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Banyoles o bé a la taquilla de l'Auditori a partir d'una hora abans de l'espectacle.
Per més informació:http://www.liceubarcelona.cat/en/15-16-season/liceu-a-la-fresca.html