Descripció

Activitat emmarcada a les Festes d'Agost 2016 Passeig musical per les ciutats que va fotografiar Carles Fontserè als anys seixanta. L'activitat s'inicia amb la visita guiada a l'exposició "Carles Fontserè: l'aventura artística" que es mostra a l'església del Monestir de Sant Esteve, per part del seu comissari, Pep Rigol. Tot seguit s'ofereix al Claustre del Monestir el concert que faran David Mauricio i Genís Bou en un viatge musical als anys seixanta de les ciutats que va fotografiar Fontserè: Nova York, Mexic, Roma, Londres i París. Activitat gratuïta amb aforament limitat. Pots consultat tota la programació de les Festes d'Agost aquí Organitza: Arxiu Comarcal del Pla de l'Estany Col·labora: Ajuntament de Banyoles

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dimarts
16
ago
20:30 h
 
Gratuït
Finalitzat