Sobirania alimentària: per què i com?
A càrrec de Marc Garcia, de Planeses Agricultura Regenerativa
Activitat gratuïta
Descripció
La sobirania alimentaria és una de les eines que s’ha posat sobre la taula per a donar resposta a les múltiples crisis actuals. Però la realitat és que només el 50% del que mengem a Catalunya ha esta produït localment, i les dades diuen que no és possible arribar a nivells més alts d’abastiment local. Però això és amb els models de producció i consum actuals. En aquesta xerrada discutirem sobre la importància de la sobirania alimentaria com a eina per afrontar les diferents crisis actuals i us mostrarem un model real per avançar, des de ja, entre tots, en aquesta direcció.
Organitza: Limnos, Plataforma Emergència Climàtica, Mou-te en Bici, Museu Darder, Ajuntament de Banyoles
Calendari i Sessions
Disponibilitat














