Descripció

Davant l'emergència climàtica, el nostre Parlament va acordar que Catalunya s'hauria d’auto abastir d'energia autòctona i lliure de carboni en l'horitzó de l'any 2050: ni petroli, ni gas, ni carbó, ni urani. Caldrà instal·lar desenes de milers d'hectàrees de plaques fotovoltaiques i milers d'aerogeneradors. N'hi haurà prou amb les zones urbanitzades? Serà inevitable ocupar el territori? I el mar? Quina serà la contribució del Pla de l’Estany?

Organitza: Centre d'Estudis Comarcals de Banyoles, Limnos, Astrobanyoles, Museu Darder, Emergència Climàtica

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Divendres
15
des
Finalitzat