Els ocells

La Calòrica

Finalitzat
divendres, 12 d’abril | 20:00 h
Durada: 90 minuts
Compartir

Dramatúrgia: Joan Yago  / Direcció: Israel Solà / Escenografia, vestuari i il·luminació: Albert Pascual / Espai sonor: Guillem Rodríguez amb la col·laboració d'Arnau Vallvé / Caracterització: Anna Rosillo / Construcció d’escenografia: La Forja del Vallès i La Calòrica / Confecció de vestuari: Albert Pascual / Maquinista: Pere Sànchez / Intèrprets: Xavi Francés, Aitor Galisteo-Rocher, Esther López, Marc Rius / Pep Ambròs. 

El jove empresari Pisteter i la seva companya Evèlpides no poden tornar a casa. Tampoc se'ls acudeix cap altre lloc on puguin anar a viure la vida còmoda, relaxada i lliure d’impostos que anhelen. La trobada accidental amb un innocent puput els portarà a plantejar-se un canvi d’estratègia: i si renunciessin a la seva condició humana i es convertissin en ocells? O encara més: i si convencessin les aus del món per crear una nova societat basada en els principis fonamentals d’Individu, Propietat i Competència?

L'empresa no serà senzilla. Caldrà convèncer les masses amb un relat sòlid i apassionat, caldrà negociar amb vells poders que habiten el món des del principi dels temps - i que potser no estan disposats a que res canviï-, caldrà combatre amb mà de ferro la dissidència i, fins i tot, tenir una conversa cara a cara amb la Democràcia i el Capitalisme.

Divendres
12
abr
Des de
18 €
Finalitzat
Activitats relacionades
Indans Dansa
dv. 14.03.25
Teatre Municipal
Teatre i dansa
Jo, TARZAN
Festuc Teatre
dg. 16.03.25
Teatre Municipal
Teatre i dansa Activitats infantils i/o familiars
Dinou
Direcció Gemma Olivas
dj. 20.03.25
La Factoria d'Arts Escèniques
Teatre i dansa
Un menú tancat
Amb Roger Coma, Joan Arqué i Óscar Muñoz
ds. 22.03.25 | 20:00 h
Teatre Municipal
Teatre i dansa
I encara es diu Palestina
Eironeia Amateur
Del dv. 28.03.25 al dg. 30.03.25
La Factoria d'Arts Escèniques
Teatre i dansa
Les mans
De Llátzer Garcia amb direcció de Sílvia Munt
dv. 04.04.25 | 20:00 h
Teatre Municipal
Teatre i dansa