Frederick

Cia. Teatre al Detall

Finalitzat
diumenge 2 de febrer | 17:00 h

Espectacle recomanat a partir de 5 anys - Pel bon desenvolupament de l'espectacle, agrairem que es respecti aquesta franja d'edat.

Tots els adults i infants necessiten comprar entrada.

Compartir

S'acosta l'hivern i recollim provisions abans d'entrar al cau. Cada any fem el mateix, però l'any passat va ser especial, perquè al cau hi va entrar en Frederick, un ratolí que cull provisions... diferents. Enguany heu vingut al cau esperant trobar en Frederick. Però sembla que no hi és… on s'haurà ficat?

Fa 60 anys Leo Lionni va escriure Frederick. Ho va fer com a rèplica a la faula de la Cigala i la Formiga, per dignificar la feina de poetes (i músics i pintores i creadores…artistes). No fa tant, una pandèmia va tancar a cadascú de nosaltres al seu cau, i sort en vam tenir d’ells i elles: tots vam necessitar “Fredericks” que ens fessin veure el món d’una manera un xic diferent. El fred s’acosta…vols passar l’hivern al nostre cau i conèixer Frederick?

Diumenge
02
feb
Des de
5 €
Finalitzat
Activitats relacionades
Roger Coma
Presentació del monòleg "No ho hauria de fer" a les comarques gironines
dg. 29.06.25 | 12:00 h
Teatre Municipal
Teatre i dansa
2025
Pintem a l'aquarel·la
Biblioestany
dj. 03.07.25 | 11:00 h
Cursos i tallers Activitats infantils i/o familiars
2025
Històries d'aigua dolça i salada - Hora del conte
Biblioestany
dj. 10.07.25 | 11:00 h
Lletres Activitats infantils i/o familiars
2025
Ser qui soc - Hora del conte
Biblioestany
dj. 17.07.25 | 11:00 h
Lletres Activitats infantils i/o familiars
2025
Taller de papiroflèxia
Biblioestany
dj. 24.07.25 | 11:00 h
Activitats infantils i/o familiars
2025
Taller de jocs de taula
A càrrec de Ludic Land
dj. 07.08.25 | 11:00 h
Biblioteca Pública
Cursos i tallers Activitats infantils i/o familiars