Festa de disfresses
Activitat inclosa a la programació de Carnestoltes 2026
Pots consultar tota la programació de Carnestoltes aquí
Lloc: Envelat recinte barraques
A partir de la 01:30 h
La Banda Biruji
Amb més de trenta concerts per temporada, La Banda Biruji ha recorregut pavellons, sales, envelats, places i sales des de l’Alt Empordà a Terres de l’Ebre i de la Vall d’Aran a Barcelona ciutat.
La seva presència ha estat destacada en programacions de Barraques, Festes Majors, Festes Universitàries i festivals, consolidant-se com una peça fonamental de l’escena musical local.
DJ Tarada (DJ Dadaa)
La filla rebel de DJ DADAA. Exclusivament petarda, radicalment queer i orgullosament mamarracha. Barreja hits impossibles, drama pop i beats que no demanen permís. La seva cabina és un espai de deliri, suor i llibertat, on la pista es converteix en espectacle i el públic en protagonista.
Si no és excessiu, no és Tarada.
PUNT LILA
Hi haurà servei de Punt Lila al recinte de Barraques. Si vius o veus una agressió o comportament sexista, vine al Punt Lila!






