Dijous Culturals

L'alimentació ens mou... què n'esperem?

dijous 11 de maig | 17:00 h

L'Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, l'Associació Casal de la Gent Gran i els Museus de Banyoles proposen xerrades de temes relacionats amb el món cultural, especialment dedicats a la gent gran, però obertes a tothom.

 

Finalitzat
2017
Compartir

Descripció

A càrrec de Maria Àngels Ramió (Llicenciada en ciència i tecnologia dels aliments i enginyera tècnica agrícola especialitzada en indústries agràries i alimentàries).

Organitza: Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Banyoles, Associació del Casal de la Gent Gran, Museus de Banyoles.

Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dijous
11
mai
Finalitzat