Descripció

Amb només dos anys de trajectòria, Les Testarudes s’han convertit en un autèntic fenomen als escenaris del país. Aquest col·lectiu de nou dones -procedents de diversos punts del territori i amb base a La Bordeta, Barcelona- sacseja l’escena amb una proposta vibrant  d’ska, rocksteady i reggae, estils històricament liderats per artistes masculins, que elles aborden amb força, talent i una energia encomanadissa. Més enllà de la música, el projecte reivindica la presència femenina a l’escenari i promou el reconeixement de les dones creadores en la cultura jamaicana.

Des del seu debut el maig de 2023, Les Testarudes no han parat de fer quilòmetres i ja compten amb més d’un centenar de concerts a l’esquena. Ara arriben a l’(a)phònica amb les cançons del seu  primer disc sota el braç: La Prèvia (Buenritmo Records, 2025), amb altes dosis rítmiques capaces de fer moure qualsevol!

Núria Pino, veu / Silvia Antón, teclats / Judit Gisbert, guitarra / Jana Blanco, baix / Martina Lao, bateria / Júlia Soler, trombó i veus / Cristina Miguel, saxo tenor / Amaia Hermoso de Mendoza, saxo alt i veus / Maria Cruz, trompeta

Organitza: Alter Sinergies

En conveni amb: Ajuntament de Banyoles

Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Dissabte
28
jun
22:30 h
 
Gratuït
Finalitzat